• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel op PDA ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
De meeste PDA's ondersteunen sheets soms alleen om te kijken andere echt office dus kan je ze ook bewerken, het ligt er een beetje aan wat er draait op je PDA en de functies kunnen beperkt zijn ligt ook een beetje aan wat voor excel.bestand

Je kan het volgende proberen.
Ik neem aan dat je de computer en PDA wel eens met elkaar hebt gekoppeld.
je kan het excel sheet naar je PDA mapje kopieeren en het vervolgens openen op je PDA.

Bedankt Eric, ik heb mijn vraag helemaal niet goed gesteld natuurlijk.
Ik heb de indruk dat Bertus dat ook een beetje vond... Terecht hoor.

In mijn Excel bestandje komt een speciale macro voor, een zgn. Private Sub Worksheet.
Het zal daardoor geweigerd worden, als ik die macro eruit laat wordt het wel aanvaard.

Zou er een soort compiler voor Excel bestaan ?
Iets dat een Excel-bestand omvormt naar een zelfstandige .exe ?

hoi dummietoo,

ik heb hier ook al heel veel onderzoek naar gedaan, maar excel op de pda is heel beperkt.

ik heb hier heel veel naar gezocht. maar op geen enkel forum dat ik bezocht heb (excel en pda fora) is een positief antwoord geschreven over macro's in ppc-excel.

sorry, je zal op een andere manier te werk moeten gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan