• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel opent na 10min

Status
Niet open voor verdere reacties.

mischa_mis

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Hallo,

Ik heb een heel irritant en (vind ik zelf) vaag probleem alleen met excel (2003) (Na mijn wete).
Namelijk als ik excel op wil starten doet hij dit soms binnen 1 tel..wat ik ook wil, maar meestal duurt het eerst 5 a 10 minuten (het zandlopertje komt wel inbeeld) dan begint de pc te ratelen en start het programma in een keer heel snel op.

Het gehele office pakket dat op mijn pc staat is volledig geupdate (wat niet hielp met het verhelpen van het probleem, jammer genoeg)

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen dit probleem op te lossen.
Alvast bedankt!

Beste mischa_mis ;)

Opnieuw installeren :D

Groetjes Danny :thumb:

Misschien kun je eerst nog even "Analyse en herstel" proberen onder Menu Help.

Ander optie:

Heeft het wel met excel te maken?
Is de pc misschien ook tegelijk bezig met andere programma's op te starten?
Dit zou een verklaring kunnen zijn dat het ook wel eens snel gaat.
(worden geen ander programma's opgestart)

Beste mischa_mis ;)

Opnieuw installeren :D

Groetjes Danny :thumb:

dit heb ik al meerdere malen geprobeerd.
Analyse en herstel zal ik gelijk gaan proberen !!

De pc heeft ondertussen meestal nix te doen, staan alleen verkenner open meer niet.

Btw: het is alleen als je een bestandje wil openen (meestal) maar als je excel aanzet gewoon zo is dit niet het geval.

Laatst bewerkt:
De pc heeft ondertussen meestal nix te doen, staan alleen verkenner open meer niet.
mischa_mis,

Moet je je misschien zorgen gaan maken over je schijf? Zorg in ieder geval voor regelmatige backups.

mischa_mis,

Moet je je misschien zorgen gaan maken over je schijf? Zorg in ieder geval voor regelmatige backups.

Nee want dit gebeud op meerdere pc's. Wat mij wel opvalt is dat de pc's die dit doen dezelfde moederbord hebben

Hoeveel Add-In's worden er opgestart bij het openen van een bestand ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan