• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel opmaak in cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
L.S.

In Excel is het mogelijk om (bijvoorbeeld) superscript en subscript te gebruiken voor alle of een deel van de text in een cel. Echter, als vanuit een andere cel verwezen wordt naar een cel met dergelijke opmaak, dan verschijnt de inhoud zonder die specifike opmaak. Hoe kan ik toch bewerkstelligen dat dit gebeurt?

gegroet,
mrt

Best Plotinus,

Welkom op dit forum!
Er zijn al heel vaak dergelijke vragen gesteld die je met de zoekfunctie kunt vinden.
Het antwoord is nee, behalve als je verstand hebt van VBA.

Groeten,
Richard

opmaak in Excell

Dank Richard. Toevallig heb ik verstand van VBA. Betekent dit nu dat ik iedere keer als een betreffende cel verandert, via VBA de opmaak moet aanpassen?; tamelijk moeizaam als het om wisselende inhouden gaat en/of om veel cellen. Of is er een eenvoudig foefje? Graag een voorbeeldje of een verwijzing link waar ik dit kan vinden.

gegroet,
mrt

Doe een Worksheet_Change event in het werkblad waar je het nodig hebt. Massa's voorbeelden hiervan op het forum en op het WWW.

Excel-opmaak

Bedankt. Helaas dus geen slim foefje. We zullen ons weer aan VB zetten.

gegroet,
mrt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan