Josss
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2001
Ik wil een spreadsheet maken waarop twee personen via het aanklikken van radiobuttons hun waardering kunnen geven voor het een of ander. In het grijze gedeelte onder 1, 2 en 3 zie je drie sets van negen radiobuttons (van 0 t/m 100%). Deze worden ingevuld door persoon A (links) en persoon B (rechts).
Mijn vraag:
Het punt is dat als men niets aanklikt (zoals bij 3), de gegevens genegeerd moeten worden en ook niet in de grafiek moeten verschijnen. Dus zoals bij 3 zie je dat er geen button is aangeklikt maar de waarde verschijnt wel in de grafiek als "0". Dat wil ik dus niet. Wat ik zou willen is dat de grafiek heel item 3 niet gebruikt als die niet aangeklikt is en dus alleen de resultaten van 1 en 2 weergeeft.
Wie weet of en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Mijn vraag:
Het punt is dat als men niets aanklikt (zoals bij 3), de gegevens genegeerd moeten worden en ook niet in de grafiek moeten verschijnen. Dus zoals bij 3 zie je dat er geen button is aangeklikt maar de waarde verschijnt wel in de grafiek als "0". Dat wil ik dus niet. Wat ik zou willen is dat de grafiek heel item 3 niet gebruikt als die niet aangeklikt is en dus alleen de resultaten van 1 en 2 weergeeft.
Wie weet of en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?