Terrarabo
Inventaris
- Lid geworden
- 5 okt 2001
Luitjes,
Mijn buurman zit met een Excel vraagstuk waar hij niet uitkomt.
Zou iemand met zijn uitleg die ik hieronder plaats en het bestand ernaar willen kijken en deze aan willen passen?
Mijn en zijn dank zijn enorm......
Het kan naar mij gemaild worden en ik sta onder de contacts van Helpmij.
Wie helpt ?
Het idee is makkelijk.(dacht ik)
iedere dag wordt er een kluis storting gedaan.
de kluisstortingsbedrag wordt ingevuld en met de knop verwerkt.
dit komt op blad 2 met de datum ervoor.
de opvolgende dag wordt geplaatst op de regel daaronder.
de som (hetgeen wat er in de kluis aanwezig is) is te zien op blad 1 bij kluis bedrag.
zodra het geld naar de bank gaat typ ik de hoeveelheid in en druk ik op bankstorting.
het veld in blad 2 wordt dan gewist en begint dan met het kluisbedrag wat na de storting nog in de kluis achter blijft. (dit werkt niet, het eindbedrag is niet het bedrag wat er in de kluis achterblijft maar is de eerste bedrag dat ingevoerd is)
Op blad 3 wordt: datum van de stortin, het eindsaldo, stortings bedrag en het nieuwe beginsaldo weergegeven.
dan hebben we op blad 3 nod de knop verzenden. (deze knop werkt nog niet)
deze knop zorgt ervoor dat Blad 3 in zijn geheel wordt verstuurd naar mijn e-mail adres met als onderwerp cel 1b van blad 1.(hier komt dan nog een filiaal nummer)
na verzending moet het veld op blad 3 geleegd worden.
duidelijk????
Mijn buurman zit met een Excel vraagstuk waar hij niet uitkomt.
Zou iemand met zijn uitleg die ik hieronder plaats en het bestand ernaar willen kijken en deze aan willen passen?
Mijn en zijn dank zijn enorm......
Het kan naar mij gemaild worden en ik sta onder de contacts van Helpmij.
Wie helpt ?
Het idee is makkelijk.(dacht ik)
iedere dag wordt er een kluis storting gedaan.
de kluisstortingsbedrag wordt ingevuld en met de knop verwerkt.
dit komt op blad 2 met de datum ervoor.
de opvolgende dag wordt geplaatst op de regel daaronder.
de som (hetgeen wat er in de kluis aanwezig is) is te zien op blad 1 bij kluis bedrag.
zodra het geld naar de bank gaat typ ik de hoeveelheid in en druk ik op bankstorting.
het veld in blad 2 wordt dan gewist en begint dan met het kluisbedrag wat na de storting nog in de kluis achter blijft. (dit werkt niet, het eindbedrag is niet het bedrag wat er in de kluis achterblijft maar is de eerste bedrag dat ingevoerd is)
Op blad 3 wordt: datum van de stortin, het eindsaldo, stortings bedrag en het nieuwe beginsaldo weergegeven.
dan hebben we op blad 3 nod de knop verzenden. (deze knop werkt nog niet)
deze knop zorgt ervoor dat Blad 3 in zijn geheel wordt verstuurd naar mijn e-mail adres met als onderwerp cel 1b van blad 1.(hier komt dan nog een filiaal nummer)
na verzending moet het veld op blad 3 geleegd worden.
duidelijk????