Ik heb een probleem met Excel waar ik niet uitkom, hopelijk kan iemand me helpen.
Als ik op een vakje dubbelklik om verbeteringen aan te brengen bij ingevoerde gegevens, verdwijnt alles wat er staat. Het is een adressenbestand waar meerdere mensen aan werken, er worden dan wel eens fouten gemaakt, bijv. een tel.nr. van 9 cijfers. Als ik dat wil verbeteren, verdwijnt het hele telefoonnummer, en moet ik op zoek naar het dossier om het telefoonnummer op te zoeken of ik moet het van te voren opschrijven voordat ik het corrigeer. Iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen? Ik heb dit probleem bij andere Excelbestanden niet, als ik dan dubbelklik op een vakje blijven de gegevens gewoon staan en kan ik iets verbeteren of wijzigen.
Alvast bedankt!
LRW
Als ik op een vakje dubbelklik om verbeteringen aan te brengen bij ingevoerde gegevens, verdwijnt alles wat er staat. Het is een adressenbestand waar meerdere mensen aan werken, er worden dan wel eens fouten gemaakt, bijv. een tel.nr. van 9 cijfers. Als ik dat wil verbeteren, verdwijnt het hele telefoonnummer, en moet ik op zoek naar het dossier om het telefoonnummer op te zoeken of ik moet het van te voren opschrijven voordat ik het corrigeer. Iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen? Ik heb dit probleem bij andere Excelbestanden niet, als ik dan dubbelklik op een vakje blijven de gegevens gewoon staan en kan ik iets verbeteren of wijzigen.
Alvast bedankt!
LRW