• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel ranges FOUT 1004

Status
Niet open voor verdere reacties.

voermanm

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
Berichten
36
:mad: Hallo Mensen,

Een tijdje geleden heb ik een systeem migratie uitgevoerd en hierdoor is een zelfgemaakt excel programma niet meer werkend. Dit heeft te maken op welke manier de gegevens worden opgevraagd uit een werkblad. Dit gaat op de volgende manier:

Gegevens!C3 --> Gegevens is werkblad, C3 is de cel. Alleen dit werkt dus niet meer

Eventuele dingen die je kunt doen is Range("Gegevens!C3") ervan maken. Dit is alleen geen optie omdat het een zeer uitgebreid programma is waarbij ik dagenlang bezig ben om het programma te wijzigen.

Dus ik hoop dat iemand dit ooit heeft meegemaakt en hier misschien een oplossing voor heeft (update van office bijvoorbeeld).

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Menno
 
Code:
Range("Gegevens!C3")

moet worden

Code:
Sheet("Gegevens").Range("C3")
 
Dit kan beide, alleen nu blijf ik nog met hetzelfde probleem zitten. Moet ik nu een bestaand programma op meer dan 750 plekken aanpassen of is er een andere mogelijkheid?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan