• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

binger07

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2016
Een 2 tal jaar geleden heb ik een programma geschreven in Visul Studio 2008 voor het maken van een maandelijks rapport in Excel.
Dit programma heb ik sindsdien maandelijks zonder problemen gebruikt.
Vorig jaar (november) heb ik het overgezet in Visual studio 2015 en sindsdien tot vorige maand zonder problemen gebruikt.
Nu wil ik het programma terug gebruiken om mijn maandrapport te maken, echter het loopt zonder foutmelding maar ik krijg mijn Excel rapport op het einde niet te zien !
Om na te gaan wat het probleem was heb ik het programma laten lopen in visual studio 2015 in debug mode, echter zelfde probleem...
Het programma loopt maar ik krijg op het eind mijn rappoet niet te zien !
Ik heb op 2 verschillende computers (waar het programma het in het verleden prima deed) hetzelfde probleem.
Hoe kan dit komen ?

Gezien ik het probleem heb op 2 computers en ik in debug mode geen foutmelding krijg vrees ik dat er iets gebeurt is in de excel omgeving.
Ik heb ook reeds de directory waar mijn input excel files staan reeds aangemaakt als trusted locatie (wat in het verleden niet nodig was) doch ook dit geeft geen oplossing...

Enig idee wat het probleem kan zijn ?

Beste binger07,

In ieder geval heel fijn dat het is opgelost en welkom op het forum!

U hoeft daar echter geen "Attendeer moderator" melding voor te maken :)
Om een vraag op opgelost te zetten zit er bij de openingspost rechtsonder in de hoek een linkje met de tekst "? Vraag als opgelost markeren".
Als u daar op klikt zet het forum de vraag zelf op opgelost :)

PS: vaak wordt alsnog even kort de oplossing geplaatst zodat gebruikers met hetzelfde probleem dit in de toekomst kunnen vinden.

Prettige dag nog verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan