Beste Excel kenners,
Voor mijn stage ontwikkel ik een eigen formulier in Excel 2007 m.b.v. VBA. De gebruiker kan een offertenummer opzoeken, waarna de rest van het formulier vervolgens automatisch wordt ingevuld.
Echter wanneer een gebruiker een offertenummer opzoekt, en hier een aanpassing in doet. (bijv. de offertestatus) maakt excel een nieuwe regel aan en kopieert alles in een nieuwe rij.
Wat ik dus wil is dat Excel de offerte aanpast, ipv een nieuwe rij maakt en alles kopieert.
(zit het met rowcount te proberen, maar het lukt maar niet.)
Iemand een idee hoe een eventuele code eruit kan zien?
Greets,
Koers.
Voor mijn stage ontwikkel ik een eigen formulier in Excel 2007 m.b.v. VBA. De gebruiker kan een offertenummer opzoeken, waarna de rest van het formulier vervolgens automatisch wordt ingevuld.
Echter wanneer een gebruiker een offertenummer opzoekt, en hier een aanpassing in doet. (bijv. de offertestatus) maakt excel een nieuwe regel aan en kopieert alles in een nieuwe rij.
Wat ik dus wil is dat Excel de offerte aanpast, ipv een nieuwe rij maakt en alles kopieert.
(zit het met rowcount te proberen, maar het lukt maar niet.)
Iemand een idee hoe een eventuele code eruit kan zien?
Greets,
Koers.