excel samenvoegen word verschillende PC`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

mgeest

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2002
Ik wil weer eens iets aparts.

Ik heb een ledenlijst gemaakt in excel.
1 keer in de maand worden er stickers uitgedraaid mbv samenvoegen naar word.

Tot nu toe gaf dit geen problemen, omdat dit door 1 persoon en 1 computer werd gedaan.

Nu is er nog iemand van de vereniging die ook af en toe stickers wilt uitprinten.
Ik hou de ledenlijst up to date en wil dat laten synchroniseren via MSN, zodat die andere persoon ook altijd up to date is. Ook dit werkt.

Echter wilt die persoon de stickerlijst uitprinten, dan vindt Word het bestand niet omdat de gegevensbron de locatie van mijn computer aangeeft. Verander ik dit, dan zal hij het pad ook bij mijn veranderen, omdat de bestanden gesynchroniseerd worden door MSN.

Kan ik niet bij gegevensbron een verwijzing opgeven van alleen het laatste gedeelte?
Ik heb geprobeerd alleen ledenlijst.xls in te vullen maar dat werkt dus niet.

Of is er een andere oplossing?

Tja, de meest simpele oplossing lijkt mij gewoon dat degene die de mutaties bijhoudt, 1x per week het bestand naar de andere(n) mailt en dat die andere(n) gewoon het bestand onder dezelfde naam elke keer weer opslaa(t)n. Zo heeft iedereen de nieuwste versie.

Zo`n soort oplossing heb ik ook al bedacht voor nood. Hij krijgt dan gewoon een eigen sticker.doc met de verwijzing naar zijn ledenlijst.xls

Maar ik hoop dat het ook anders kan dus.

Hoi,

Die ene persoon ... ben jij?

Als je een homepage of website hebt, kan je elke zoveel tijd dat bestand daar neer zetten, met vermelding van de link aan de 'tweede' etiketteur, zodat hij xls-bestand daar kan downloaden ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan