• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel script aanpassen t.b.v. vakantiekaart 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels opgelost en werkend.
 

Bijlagen

  • vakantiekaartje.zip
    25,3 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Inmiddels opgelost en werkend.

Rob mag ik u wederom bedanken, mijn (ons) kaartje wordt steeds fraaier. Ik heb alleen de beveiliging van de macro's in de meest minimale vorm gezet. En op alle cellen een negeer gezet op mogelijke formule fout(en) (Groene driehoekje linkboven in de cellen)

En dan nog even een deel van Calender Control invoeren. Dus dat de datum oplicht van de dag die het op dat moment is.

Voor de rest zag ik net dat de invoer van het geboortejaar niet meer werkt. :(
 
Laatst bewerkt:
En dan nog even een deel van Calender Control invoeren. Dus dat de datum oplicht van de dag die het op dat moment is.
Ik heb dat geprobeerd , maar ervaar het als lastig bij het invullen. De datum van vandaag vind je nu aan de bovenkant.

Voor de rest zag ik net dat de invoer van het geboortejaar niet meer werkt
Klopt, je hoeft maar een =-teken over het hoofd te zien. Nu werkt het wel.
 

Bijlagen

  • vakantiekaartje.zip
    30,8 KB · Weergaven: 68
Ik heb dat geprobeerd , maar ervaar het als lastig bij het invullen. De datum van vandaag vind je nu aan de bovenkant.

Klopt, je hoeft maar een =-teken over het hoofd te zien. Nu werkt het wel.

Ik zie dat in de macro wel de "v" en "V" genoemd worden maar worden niet meer opgeteld als opgenomen dag. In de originele sheet was het mogelijk voor die gebruikers die een 40 urige werkweek hebben gewoon een "v" of "V" in te vullen ipv de bewerkelijk v8 ofV8. Die laatste notatie vorm hoeft in principe alleen gebruikt te worden door een parttimer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan