Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een query in excel gemaakt op een tabel van een access database.
Je kunt ook een Excel workbook koppelen aan een Access database.
Ga naar menu "Bestand" ---> "Externe gegevens ophalen" ---> "Tabellen koppelen".
Kies voor bestandstype "Microsoft Excel (*.xls)"
Zoek het bestand op, selecteer het en kies voor "Koppelen"
Nu is het Excel workbook gekoppeld aan je Access database en kun je het vanuit Access bewerken.
mvg
Charles
Dan redeneer je uit een Excel situatie. Daar heb ik geen ervaring mee. Misschien is het ook een idee om deze vraag in het Excel forum te plaatsen.
mvg
Charles
Ha, dit werkt bij niet meer! Zowel Koppelen als Importeren doen helemaal niks meer. Ik voer de Boekhouding voor een Vereniging. De Ledenlijst wordt door de Secretaris aangeleverd als XLS. Ik heb ze jaren Gekoppeld als Ledenlijst, maar nu werkt het niet meer. Het geeft niet eens een Foutmelding, typisch MicroSof.Je kunt ook een Excel workbook koppelen aan een Access database.
Ga naar menu "Bestand" ---> "Externe gegevens ophalen" ---> "Tabellen koppelen".
Kies voor bestandstype "Microsoft Excel (*.xls)"
Zoek het bestand op, selecteer het en kies voor "Koppelen"
Nu is het Excel workbook gekoppeld aan je Access database en kun je het vanuit Access bewerken.
mvg
Charles
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.