• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel sheet + pdf of word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrisXDHL

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Hallo,

Ik heb een excel sheet dat uit meerdere formulieren bestaat.
Bij sommige formulieren dienen op de achterzijde de algemene voorwaarden komen te staan. Deze heb ik in word formaat en in pdf formaat. Is het mogelijk om deze bestanden aan Excel te koppelen zodat, bij het uitprinten van de sheet, deze automatisch meegeprint worden (duplex)?

bvd

Chris

Niet een antwoord op je vraag maar ik denk dat voorgedrukte vellen goedkoper zijn en sneller werkt dan ze met een inktjet of laserjet telkens te printen.

En zeker gemakkelijker want dit voor mekaar krijgen lijkt me niet echt simpel op het eerste zicht, tenzij ik iets over het hoofd zie.

Dank voor het meedenken maar ik zit met 3 verschillende voorwaarden die ik dien uit te printen. Anders zou dit inderdaad het makkelijkste zijn.

Ik kan dus geen word of pdf document mee uitprinten bij het afdrukken van een blad?

Dat is wat erg kort door de bocht.
Ik zou me kunnen voorstellen dat je de voorwaarden omzet naar een .jpg o.d.
In je Excel een pagebreak inbrengen, daaronder je voorwaarden als figuur en het totaal opnemen in je printbereik. Het invoeren van de gewenste figuur (= keuze van voorwaarden) lijkt me mogelijk middels VBA. Mij ontbreekt daarvoor de detailkennis om dit uitgewerkt te kunnen aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan