• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel tabel in Word weer terug converteren naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

NvdPerk

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
23
Hoi,

Ik heb 2 tabellen in een word bestand staan. Zijn vrij grote tabellen met veel cijfers erin. Deze zijn wellicht als eerst in excel gemaakt. Misschien in een andere database. Feit is dat ik de getallen wel afzonderlijk kan bewerken, maar niet met meerdere tegelijk om ze succesvol in een tabel te kopieren..

In de bijlage staan de 2 tabellen.. (als iemand een word 2003 bestand wil hebben om het zien moet deze dit maar even aangeven, maar deze zou met 2 tabellen 190 kb zijn, en dus te groot in één keer.) Wellicht dat iemand een oplossing heeft om deze twee gewoon te kunnen converteren naar een tabel in Excel.

Bij voorbaat dank!

NvdPerk
 

Bijlagen

  • Tabellen.docx
    39,5 KB · Weergaven: 37
Vlgns mij staat elk getal in een eigen tekstvak.
Dit is niet zomaar snel om te zetten naar excel
Je kunt het bijna sneller elk getal in excel over typen.:confused::(

Of heeft iemand anders een beter idee?
 
Wat mij betreft ook gewoon overtypen. De gebruikte objecten in Word deden het gewoon helemaal naar de vaantjes.
 
Hoi, mijn excuses voor de late reactie terug. Maar heb het uiteindelijk inderdaad maar opgelost door het over te typen en alles extra te controleren zodat er geen fouten waren.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groetjes NvdPerk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan