Dordtenaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2009
- Berichten
- 7
SmartDoc is een rapportage programma dat gebruikt wordt voor het automatisch genereren van beschikkingen en rapporten door de gemeente. De aanpassingen die in smartdoc worden gemaakt vinden plaats in Word. Nu zouden we graag een bepaald aantal exel kolommen in Word willen plaatsen om er voor te zorgen dat berekenigen automatisch worden uitgerekend echter is dit niet mogelijk binnen SmartDoc. Aangezien via een vragenscherm de getallen moeten worden ingevuld en vervolgens de koppeling van de desbetreffende vraag binnen een kolom waarna excel een melding geeft van foutieve formulering.
Wel kent SmartDoc de optie(XML) om een externe gegevens bron over te nemen echter heeft hier niemand enige ervaring met programmeren. Iemand een idee van hoe we het exceltabblad kunnen koppelen?
Wel kent SmartDoc de optie(XML) om een externe gegevens bron over te nemen echter heeft hier niemand enige ervaring met programmeren. Iemand een idee van hoe we het exceltabblad kunnen koppelen?
Laatst bewerkt: