Hoi Haije, op de eerste plaats bedankt voor nu al, het gaat om het bestand Stalenankers(HS).xls, de functie geef artikelnummer doet het goed, maar ik bedoelde dat hij dan een hele doorlopende gele balk geeft start bij firma1 en stop bij firm, bijvoorbeeld ik tik artikelnummer 5000 in, dat er dan een gele balk is van cel A10 t/m G10, ook dat als je bij type 12-M12/10 invoerd hij een gele balk geeft van A10 t/m G10. Het is de bedoeling dat iemand een artikelnummer en/of type invoerd (kijkend bij firma1) en dat hij of zij door de doorlopende gele balk (tot cel G10) automatisch ziet welk artikelnummer hij dan moet nemen bij firma2 (dus men zoekt op artikelnummer en/of type bij firma1).
Weet niet of dit mogelijk is, kun je ook aangeven hoe je dit hebt gedaan (wat is de formule etc) in een soort stappenplan, zodat ik als er iets aan de invoervelden veranderd moet worden ik dit zelf ook kan of dat ik mijzelf dit eigen kan maken, zie nu geen formules staan, of ik kijk verkeerd , kan ook natuurlijk.
Ben wel onwijs blij dat iemand mij al zover heeft kunnen helpen, zeer grote waardering, thanks en hoor het graag.
Groet,
Richard