Hallo Allemaal,
Zit even met een vraag waar ik al even mee aan het tobben ben.
Elke maand krijg ik een telefoon kosten overzicht van onze huurders via een Excel overzicht van onze leverancier.
Nu wil ik dit overzicht graag automatiseren omdat ik hier telkens een toeslag boven op moet doen van 2,5% per huurder.
Handmatig kan ik dit er prima inmaken en doormiddel van de draaitabel kan ik alle huurders op splitsen en ziet er dan erg gelikt uit.
Dit moet ik telkens opnieuw maken.
Nu dacht ik dat ik een standaard Excel sheet kon maken, een soort template waar ik het Excel bestand zo kan inschieten.
Maar dit lukt mij niet en weet niet zeker of dit mogelijk is?
Of weet iemand hier een andere manier voor?
Ik hoor het graag.
Hieronder een voorbeeld van de kolommen

Zit even met een vraag waar ik al even mee aan het tobben ben.
Elke maand krijg ik een telefoon kosten overzicht van onze huurders via een Excel overzicht van onze leverancier.
Nu wil ik dit overzicht graag automatiseren omdat ik hier telkens een toeslag boven op moet doen van 2,5% per huurder.
Handmatig kan ik dit er prima inmaken en doormiddel van de draaitabel kan ik alle huurders op splitsen en ziet er dan erg gelikt uit.
Dit moet ik telkens opnieuw maken.
Nu dacht ik dat ik een standaard Excel sheet kon maken, een soort template waar ik het Excel bestand zo kan inschieten.
Maar dit lukt mij niet en weet niet zeker of dit mogelijk is?
Of weet iemand hier een andere manier voor?
Ik hoor het graag.
Hieronder een voorbeeld van de kolommen
