• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel to Word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles werkt prima. Nu wil een hyperlink toevoegen aan de datum. Dat lukt niet helemaal.
De link pakt namelijk ook het woord naast de datum. Dit is niet de bedoeling.
In word wil ik alleen de datum met een Hyperlink voorzien.

Hopelijk weet iemand hoe ik dit moet oplossen.

Bijlagen

Je plakt zelf de tekst van kolom 1 achter de data van kolom 2, lijkt me tamelijk zinloos, dus dat heb ik er maar uitgehaald:
Code:
objDoc.Tables(r).cell(rWord, 2) = .DataBodyRange(r, k) '& "  " & .HeaderRowRange(1, k)
Verder gebruik je Left(TextToDisplay,5) terwijl TextToDisplay nergens een waarde krijgt.
Welke tekst wil je voor de hyperlink gebruiken? Moet daar de datum in verwerkt worden?
Bijgaand de aangepaste versie, ik heb daarin TextToDisplay de waarde ABCDEFGHIJ gegeven waarvan de eerste vijf karakters als hyperlinktekst gebruikt worden. Je voegt de hyperlink toe aan rij 2 van de tabel, maar als de startdatum ontbreekt komt de hyperlink dus in de verkeerde rij van de tabel. Daarom ook een test op "Start date" toegevoegd.

Bijlagen

AHulpje bedankt voor je hulp.
Tekst van kolom 1 achter dat data van van kolom 2 heb ik expres achter geplakt, een voorbeeld. Ik had het beter moeten uitleggen. Ik wil dat alleen de datum een hyperlink krijgt. De tekst die ik achter plak niet. Ik heb gezocht en zelf ook het ene en het andere geprobeerd. Nog steeds geen oplossing kunnen vinden. De bedoeling is dat deze code (.DataBodyRange(r, k)) een hyperlink krijgt.

Het bestand werk prima zoals ik t wilde. Maar ik zou graag willen weten of het mogelijk is om kaarten die naar word worden geëxporteerd per onderwerp aan te geven. In Excel bestand heb ik aangeven **** her eruit moet zien. De verwijzing van Hyperlink die moet blijven en die ga later verplaatsen naar kolom 2.

Voor nu wil ik eerst kijken of gegevens die bij elkaar horden onder delfdekopje kan plakken zoals aangeven in Excelbestand. 1 Onderwerpregel (kolom 1) en daar onder de bijbehorende gegevens.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan