• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel toernooischema voorzien van aanvang eind tijd wedstrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mstaijen

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Hallo, ik ben bezig met het maken van een toernooigenerator die te gebruiken is voor het genereren van meerdere schema's, 5, 6 , 8 of 10 teams. Zelf heb ik bijgevoegde Excel al in elkaar geknutseld, maar het lukt me niet om de gegenereerde wedstrijden te voorzien van een aanvang en eindtijd, zodanig dat elk team op z'n minst 1 wedstrijd niet hoeft te spelen. Heb als van alles geprobeerd, maar ben even het spoor kwijt.Heb al geprobeerd om de gegenereerde wedstrijden via een stukje VBA te sorteren zodat de team min. 1 wedstrijd rust hebben. Ik loop vast op het moment dat ik het aantal teams wijzig en dan de nieuwe wedstrijden genereer. Kan iemand mij helpen aan een logeritme om dat voor elkaar te krijgen of iets anders.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Even puur een meedenk opmerking, is het niet handig dat in je "pauzes" er een ander team al zijn wedstrijden speelt, dus dat de twee teams al klaar staan om te beginnen als de wedstrijd daarvoor ophoudt? Daarnaast lijkt het me handig om meerdere velden te kunnen kiezen, zodat je de wedstrijden wat "mooier" kan verdelen?

we hebben de beschikking over 2 velden. Maar op elk veld wordt een andere klasse gespeeld.

De Robinround generator zet alles naast elkaar als ik ze onder elkaar heb ben ik eigenlijk uit de brand, dan genereer ik zelf de tijden er wel bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan