• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel toetsenbord besturing

Status
Niet open voor verdere reacties.

ConnyBonarius

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Dit helpmij forum heeft me al verschillende dingen laten zien wat erg handig is.

Toch zijn er van die kleine storende dingetjes die wellicht razend eenvoudig op te lossen zijn.
Zoals ik werk in Excel 2003 of 2007. Soms kan ik naar een naastgelegen cel met de cursor. En soms niet. Dan beweegt het gehele werkblad. En moet ik met de muis werken (denk ik...).

Waar zit em dat in en wat kan ik eraan doen? Ben nu eenmaal een toetsenist.:D

Alvast dank voor de hulp!

Conny

Gokje:
de Scroll Lock toets is dan ingedrukt

Dit helpmij forum heeft me al verschillende dingen laten zien wat erg handig is.

Toch zijn er van die kleine storende dingetjes die wellicht razend eenvoudig op te lossen zijn.
Zoals ik werk in Excel 2003 of 2007. Soms kan ik naar een naastgelegen cel met de cursor. En soms niet. Dan beweegt het gehele werkblad. En moet ik met de muis werken (denk ik...).

Waar zit em dat in en wat kan ik eraan doen? Ben nu eenmaal een toetsenist.:D

Alvast dank voor de hulp!

Conny

Dan heb je per ongeluk Scroll Lock ingedrukt.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Beste ConnyBonarius ;)

Deze vraag is vorige week ook gesteld en inderdaad, het is de Scroll Lock toets.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan