• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel uiterlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francis Begbie

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Hallo,

ik heb een gebruikersbestand gemaakt en alle functies die de gebruiker nodig heeft zitten in Excel zelf. Met andere woorden: de gebruiker heeft geen excel werkbalken meer nodig, geen titelbalken e.d.

Ik zou mijn bestand dus zo willen opslaan dat dit alles niet meer zichtbaar is en de gebruiker alleen als het ware de cellen in beeld heeft en alles eromheen wegvalt.

kan dat??

thanks!

Hey,

Je gaat in je menu balk naar 'Extra' en kiest in het submenu voor 'opties...' dan kies je in de pop-up voor het tabblad 'weergave'. Hier heb je allerlei keuzes om dit soort dingen weg te laten. Daarna sla je hem op en heeft het alleen effect op dit bestand.

Succes!! Groetjes Guus

nog niet helemaal

thanks, toch wat geleerd aangezien ik dacht dat alle aangepaste opties als volledige excel wijzigingen tot stand zouden komen.

Echter ik houdt nog steeds de titelwerkbal en andere werkbalken..zijn er meer opties om echt van alle excel knoppen, toeters en bellen af te komen behalve hetgeen in de cellen staat??

thanks

Hoi Francis,

Dat kan... maar ik raad het af. Zeker als het bestand ook nog 's door anderen moet gebruikt worden. Eén foutje, en de gebruiker is werkbalken, en alles kwijt. En dat zal men niet leuk vinden.

Tot overmaat van ramp hoeft de fout niet eens bij jou te liggen.

http://users.skynet.be/onderland/Excel.htm#Lessen
10- Manipuleer Excel

Luc

Oei!!!!! help!!!

Luc,

ik heb nu slechts het bestand dat op de site stond geopend, meer niet en ik ben inderdaad al mijn werkbalken en hele mikmak kwijt...

zou je denken,,,, ja dat wilde je toch ;) maar dat was toch niet de bedoeling....

Ik ging ervan uit alleen een uitleg in dit document te lezen en ik had dus niet verwacht dat de wijzigingen onmiddelijk in werking zouden treden..

m.a.w. please help!!! ik ben nu alles kwijt!!

Thanks!

Ga terug naar m'n website, en zoek het bestand:
Instellingen herstellen op, bij de downloads

Dan de tweede knop.

Lijkt me al een mooie waarschuwing

Luc

Thanks

Bedankt Luc,

het zag er wel prachting uit, precies wat ik bedoelde, maar niet echt de manier. Dan maar wat meer werkbalkjes..ik had gehoopt dat als je in een bepaald formaat zou opslaan het misschien zou lukken..

anyway, alles ziet er weer een beetje herkenbaar uit.

Bedankt :thumb:

De methode die op de website staat, om werkbalken weg te halen werkt wél perfect....
Maar zoals je gemerkt hebt, kan er altijd wel iets fout lopen.

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan