Excel VBA. Conversie kolom cellen Boolean waarde naar Binaire waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry voor het ongemak, ik wil ook niet zo'n lang draadje van één probleem. Ik heb het volgende geconstateerd en misschien heeft iemand een idee/oplossing. De eerste keer converteren van de Boolean waarde gaat goed en leek de oplossing, waarvoor dank. Echter als ik voor een tweede keer de cellen (nu decimale/binaire waarde 0/1) met dezelfde routine converteer dan wordt de foutmelding 1004:" Er zijn geen cellen gevonden" gegenereerd. Verander ik in de kolom een cel weer in een Boolean waarde (WAAR) en ik opnieuw converteer, dan gaat het weer goed. Dus kennelijk kan de routine niet omgaan met de dan staande decimale/binaire waarde (O of 1). Ik vraag nog eenmaal begrip svp.

PHP:
    For Each cl In Worksheets("Keuken").UsedRange.SpecialCells(2, 4)   
    cl.Value = Abs(cl)
    Next cl

ik gebruik meerdere tabbladen (Voorkamer, Keuken, etc) met voor ieder blad dezelfde code en wil graag de code stabiel hebben.
 
Hoe je dat kan opvangen staat al vermeld in #15.
 
Misschien toch maar met een formule?
In C6
Code:
=--B6
 
On Error Resume Next helpt echter, ik had het liever op een andere wijze opgelost. Allen bedankt voor de hulp.
 
Dan gebruik je het niet goed.
 
Wat vind je van de code in #15? Jouw reacties zijn zeer selectief en helpen totaal niet mee om een oplossing te verzinnen.
 
Of

Code:
Sub M_snb()
   [F4:F24] = [transpose(--A2:U2)]
End Sub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan