• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vba (Worksheeet.nl)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilles6143

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2013
Beste allemaal,

gisteren kwam ik tot mijn verbazing dat worksheet.nl uit de lucht is! Ik schrok me te pletter, dat zal toch niet! Ik ben al jaren een dankbare gebruiker van die site en die hebben mij al verschillende malen heel goed geholpen met Excel VBA. Ik zie dat die helpdesk medewerkers kwestie ook op deze site actief zijn.

Is deze site onderdeel van of andersom?? Zij de medewerkers ook dezelfde helpdeskmedewerkers van Excel. Kortom, kan, en mag ik met mijn Excel-vragen dan voortaan ook deelnemen op deze site???

Alvast bedankt!!

gr.

Ik zag het ook. Erg jammer. Maar er zijn inderdaad mensen die zowel hier als op Worksheet.nl actief zijn. En uiteraard mag je je ook hier vervoegen. Maar je was hier al geregistreerd ;)

Helaas is Worksheet.nl inderdaad offline. De beheerder was te veel werk kwijt aan het onderhouden van de website.
De actieve leden op worksheet zijn hier ook al jaren actief en zullen je vragen hier ook gewoon netjes beantwoorden.

:shocked: dat wist ik ook nog niet eens! Echt jammer hoor.
Jammer dat de beheerder het niet heeft kunnen overdragen ofzo, die database zit vol met kennis...

Maar inderdaad denk de vooraanstaande helpers zijn hier ook actief.

Laatst bewerkt:
Ja, ook ik zag dat in plotseling de site worksheet.nl uit de lucht was. Ik had wel berichten gelezen omtrent nieuwe software die nodig zou zijn, maar dit had ik zo plotseling niet verwacht. Ik kan het goed begrijpen. Het lijkt me een ontzaglijk karwei om alles in goede banen te leiden en vooral te blijven leiden. Kijk een maand of half jaar, ok, veel tijd maar lijkt me te doen, maar dit jaren volhouden. Petje af voor hen die dit gedaan hebben. Dank jullie voor alle hulp op de site.:thumb:

Met vriendelijke groet,

Huub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan