Hallo Allemaal,
In sheet1 heb ik een bronbestand in excel waarin staat de namen van de medewerkers en hun alle gevolgde opleidingen en elke opleiding heeft een nummer. In sheet2 heb ik een draaitabel waarin ook de opleidingen en namen van medewerkers staan. wat ik graag wil is deze tabel automatisch invullen met wie welke opleiding heeft gedaan en die gegevens halen van het bronbestand door een knopje op te drukken of zowiets.
Zou iemand mij kunnen helpen.
Ik heb die excel bestand als bijlage toegevoegd voor meer duidelijkheid.
Alvast bedankt
In sheet1 heb ik een bronbestand in excel waarin staat de namen van de medewerkers en hun alle gevolgde opleidingen en elke opleiding heeft een nummer. In sheet2 heb ik een draaitabel waarin ook de opleidingen en namen van medewerkers staan. wat ik graag wil is deze tabel automatisch invullen met wie welke opleiding heeft gedaan en die gegevens halen van het bronbestand door een knopje op te drukken of zowiets.
Zou iemand mij kunnen helpen.
Ik heb die excel bestand als bijlage toegevoegd voor meer duidelijkheid.
Alvast bedankt