• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel verandert grafiek in afbeelding na kopieren naar powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjoderoon

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
In excel heb ik diverse malen al gehad dat ik een grafiek niet meer kan bewerken nadat de grafiek naar powerpoint gekopieerd heb. ik vind dit uitermate irritant en zou graag willen weten of er een instelling is in excel 2000 die ik moet veranderen om dit te voorkomen.

wie kan me helpen?

Dit is eigenlijk een PowerPoint vraag, maar goed.

In PowerPoint:

Bewerken >> Plakken Speciaal >> Koppeling plakken >> Microsoft Office Excel-grafiek-object

Hou er rekening mee dat PowerPoint dan enkel een verbinding legt met je Excel file. Wijzigingen kan je in Excel maken, het resultaat zie je in de PowerPoint

bedankt voor je reactie. ik snap het echter niet helemaal. ik werk veel met grafieken vanuit excel naar powerpoint. in ppt kan ik dan de grafieken ook weer bewerken. maar wat ik nu ook veel heb is dat, zodra ik de grafiek in een ppt plak, in excel de grafiek een afbeelding is geworden ipv een grafiek. ik snap niet hoe dat kan.

als ik de grafiek in een ppt plak hoeft deze in excel toch niet van soort te veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan