Fred_H
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 sep 2006
- Berichten
- 29
Hallo
De standaard map om op te slaan in Excel is bij ons (5 medewerkers) ;
k:\naam-medewerker\excel.
Nu is er een nieuw excel formulier "aanvraag ziekteverlof" waarop een command-knop op zit om het formulier op te slaan.
Het zou opgeslagen moeten worden in de map "ziekmeldingen".
Weet iemand hoe ik onderstaande code moet aanpassen zodat het bij iedereen in zijn "excel" map wordt opgeslagen in de subdirectorie "ziekmeldingen" . Als de subdirectorie "ziekmeldingen" nog niet bestaat, dan maken.
De huidige code is;
Private Sub CommandButton1_Click()
ThisWorkbook.SaveAs Range("n1")
End Sub
Alvast hééél erg bedankt
Fred
De standaard map om op te slaan in Excel is bij ons (5 medewerkers) ;
k:\naam-medewerker\excel.
Nu is er een nieuw excel formulier "aanvraag ziekteverlof" waarop een command-knop op zit om het formulier op te slaan.
Het zou opgeslagen moeten worden in de map "ziekmeldingen".
Weet iemand hoe ik onderstaande code moet aanpassen zodat het bij iedereen in zijn "excel" map wordt opgeslagen in de subdirectorie "ziekmeldingen" . Als de subdirectorie "ziekmeldingen" nog niet bestaat, dan maken.
De huidige code is;
Private Sub CommandButton1_Click()
ThisWorkbook.SaveAs Range("n1")
End Sub
Alvast hééél erg bedankt
Fred
Laatst bewerkt: