• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vraag tbv planning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex1972

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
5
Hallo allemaal ,

Ik wil graag een excel bestand maken waarin in 52 werkbladen zitten "1 tm/ 52" .
Deze werkbladen stellen de weeknummers voor.

Via een formulier wil ik in die bladen gegevens zetten corresponderend met hun week nummer , bv

Als ik bv een klantnaam een ordernummer een tekeningnummer een weeknummer en een naam van een persoon invul moet deze automatisch in de desbetreffende week worden gezet.

Is dit mogelijk ?

Hopend op reaktie


Met vriendelijke groet

Alex
 
Alex,

Misschien heb je aan dit bestandje iets als voorbeeld.
 

Bijlagen

  • Naar juiste tabblad wegschrijven vanaf één tabblad.xls
    94 KB · Weergaven: 116
Ik wilde alleen nog weten hoe ik meer invoervelden kan krijgen , ik heb er zo'n 5000 nodig ?
 
Ik wilde alleen nog weten hoe ik meer invoervelden kan krijgen , ik heb er zo'n 5000 nodig ?


Dan kun je de 2000 in de formule vervangen door 5000.
De formule wel afsluiten met Ctrl+Shift+Enter........en GEEN Enter
 
Even de formule :

=ALS(AANTAL.ALS('Alle Facturen'!$H$2:$H$2000;$A$1)+RIJ($A$3)>RIJ();INDEX('Alle Facturen'!$A$2:$A$2000;KLEINSTE(ALS('Alle Facturen'!$H$2:$H$2000=$A$1;RIJ('Alle Facturen'!$A$2:$A$2000)-RIJ('Alle Facturen'!$H$2)+1;"");RIJ()-RIJ($A$3)+1));"")

Zoals hij nu is kan ik niet verder invoeren als ik meen 16 regels.

Uit de formule leid ik af dat ik tussen A2 en A2000 kan invoeren , maar dat kan dus niet.
 
Als ik het origineel regels invoer krijg ik in de vreemde tekens in de tabbladen.
Dit gebeurd vanaf regel 16 meen ik
 
Alex.

Begrijp er helaas niks van.
Bij mij draait alles goed, zolang je maar in kolom H verwijst naar het tabblad.

Upload anders even een voorbeeldbestandje met hoe ver je bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan