• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel vraagstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
:thumb:
Wat betreft je opmerkingen
1: Opgelost
2: Het is NIET mogelijk om meerdere rijen in 1 keer te verwijderen
3: Opgelost
En nu terug naar de testbank :D
 

Bijlagen

  • voorbeeldhelpmij(1).xls
    62 KB · Weergaven: 45
Thanks warmbakkertje, dat zou het moeten zijn: ik heb nog enkele afsluitende vragen:
1: de opmerking bij het openen van document: "macros in of uitschakelen" kan ik dat niet standaard op inschakelen zetten zodat ik die melding niet meer krijg? En hoe zou ik dat moeten doen?
2:Hoe moet ik de macro kopieren naar het bestaande dokument ? (is 300 kb) en kan dus niet geplaatst worden hier. Ter info : refererende kolommen in "totaal"blad stemmen overeen met origineel.OOk de kolom p is aangemaakt in origineel dokument. Inclusief de doelbladen (kno, bb lp en Go)
Merci merci.

guy
 
1: Zet bij Extra >> Macro >> Beveiligingop gemiddeld of laag
2: Open beide documenten en in VB-Editor gewoon van blad naar blad kopieëren
 
Omzetten van macro lukt me niet, helaas .Slepen van ene naar andere document lukt wel. Dan gebeurt er wel wat, want als ik dan in kolom"O" van dokument bv"lp"invoer dan zegt hij compileer fout , en verschijnt er ook niet "lp"in kolom P. Kolommen en tabbladen zijn identiek als voorbeld bestand waar macro instaat. Ben geen kei hierin, helaas. Kan ik iemand mijn groter bestand niet toesturen per mail zodat hij dan voor mij de macro omzet?
thanks.
 
Laatst bewerkt:
Klik op mijn naam en selecteer stuur e-mail zodat ik je kan replyen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan