• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel-waarden uit verschillende bestanden kopiëren naar één bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van snb/warme bakkertje beetje aangepast (filenaam toegevoegd) en in een bestand gezet, pas het pad aan en druk op de knop.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zie de bestanden Jan.xlsx, Paul.xlsx en Piet.xlsx uit je zip in #12 niks in B5, B8 en B12 staan.

@edmoor
Dat bestandje is helemaal niet representatief anders was het met power query een fluitje van een cent.
Zie post#14 van @jverkerk

M.a.w., er is nog steeds geen duidelijke uitleg.

@edmoor
Klopt. Ik had zelf een mapje aangemaakt met div. bestandjes.
Het bestandje van @AHulpje van post#22 gebruikt en die deed wat er gevraagd werd.
M.a.w. de gegevens van cel B5, B8 en B12 van ieder bestand werden netjes in een rij gezet geplaats.

Ok, dus volgens de bestanden in dat zip bestandje dan dit:

Bijlagen

Die van snb/warme bakkertje beetje aangepast (filenaam toegevoegd) en in een bestand gezet, pas het pad aan en druk op de knop.
Wow dit doet exact wat ik wilde! Verdorie, nu is 't nog een nota aan mezelf: "die code leren te begrijpen"! :) Alleen nog wat aanpassen zodat de juiste cellen en bestanden worden gekopieerd. Bedankt AHulpje!

Ok, dus volgens de bestanden in dat zip bestandje dan dit:
Neen, sorry, edmoor, die bestanden had ik maar snel als voorbeeldjes aangemaakt, in de veronderstelling dat ik in jouw/jullie antwoorden wel een celverwijzing zou zien, die ik dan gemakkelijk kon aanpassen. ;-)

Ik vind in ieder geval de code van jou, edmoor, meer begrijpelijk voor een autodidact! Bedankt. :)

Met de optie van AHulpje zal het wel zeker lukken. Bedankt allemaal voor jullie hulp!

Zet in cel A1 het juiste pad naar de directory en klik op de Button.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan