• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel weekrooster Brandweer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricklang

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Beste lezers,

Ik ben hier helemaal nieuw en kom tegelijk met een mooie vraag, daarvoor is immers dit forum.

Wij hebben bij onze Brandweer een dienstploeg.
De auto moet gevult zijn met 7 man, waaronder 1 chauffeur 1 bevelvoerder en 5 manschappen.

Wij weten niet als het mogelijk is maar willen graag een dienst rooster per week.
Het korps bestaat uit 21 leden waarvan we nu 4 bevelvoerders hebben, 8 chauffeurs, en 9 manschappen.

We zouden graag een rooster willen die aangeeft dat iemand bijv 2 dagen in de week dienst loopt,en dat per week verschilt.

Is zoiets mogelijk ik heb een voorbeeld er bij gedaan, dit had iemand vroeger ooit gemaakt maar er zit geen formulie in niks.

Alvast bedankt voor het meedenken.

http://www.brandweeroudorp.nl/Rooster korps oudorp 2008.htm

Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb het vermoeden, mede door geen voorbeeld of dergelijke, dat er wordt verwacht dat alles voorgekauwd wordt en er geen zelfinitiatief wordt genomen. Gebruikers zouden zelf eerst in de stof moeten duiken eer het gevraagd wordt.

Mocht ik het, in dit geval, fout hebben dan biedt ik bij voorbaat mijn excuses aan.

Beste ricklang,

Om te realiseren wat je wilt zal je je rooster fysiek moeten maken met waardes en met de hand invoeren. I.p.v. kleuren moet je waardes gebruiken zoals bijvoorbeeld een "x" of "1". Als je gehele rooster is ingevuld dan kan je formules toepassen. Maar ik denk dat je vraag/verzoek te algemeen is om hier verder mee te kunnen helpen. Als je een specifiek probleem hebt kan hier gezocht of gevraagd worden naar een oplossing.

Ik wens je heel veel succes met het maken van rooster en mocht je specifiekere problemen hebben dan zullen de gebruikers, uit eigen ervaring, van dit forum open staan om je te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan