Karelgroot
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2013
Hallo allemaal,
Ik heb een werkbon gemaakt in Excel 2010, hierop worden de uren en eventuele materialen genoteerd zodat de klant deze kan ondertekenen.
Daarna mail ik deze door naar de klant en onze administratie afdeling.
Nu heb ik een kader gemaakt waarop de klanten hun handtekening kunnen invullen, echter moet bij het ondertekenen eerst het handtekening kader selecteren en via kiezen voor invoegen --> vormen --> krabbel en handtekening laten plaatsen
Ik zou graag willen dat dit vak direct beschikbaar is voor een handtekening, ik heb een Windows 8 laptop met touchscreen incl. pen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om dit makkelijker te maken.
De bijlage bevat het Excel 2010 document --> Bekijk bijlage Forum werkbon.xlsx
Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten,
Karel de Groot
Ik heb een werkbon gemaakt in Excel 2010, hierop worden de uren en eventuele materialen genoteerd zodat de klant deze kan ondertekenen.
Daarna mail ik deze door naar de klant en onze administratie afdeling.
Nu heb ik een kader gemaakt waarop de klanten hun handtekening kunnen invullen, echter moet bij het ondertekenen eerst het handtekening kader selecteren en via kiezen voor invoegen --> vormen --> krabbel en handtekening laten plaatsen
Ik zou graag willen dat dit vak direct beschikbaar is voor een handtekening, ik heb een Windows 8 laptop met touchscreen incl. pen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om dit makkelijker te maken.
De bijlage bevat het Excel 2010 document --> Bekijk bijlage Forum werkbon.xlsx
Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten,
Karel de Groot