• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel wil niet opslaan i.v.m. 'fout bij het delen'

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Vaak als ik mijn Excel-spreadsheet wil opslaan (Excel 2007), krijg ik de mededeling: "De wijzigingen kunnen niet worden opgeslagen in [naam bestand.xls] vanwege een fout bij het delen. Probeer de wijzigingen op te slaan in een ander bestand." (Dat laatste regeltje ben ik niet helemaal zeker van.)
Ik doe verder niets ingewikkeld met beveiliging, delen of dergelijke... wie weet hoe ik van deze mededelingen afkom?

Alvast hartelijk bedankt,

I.

Weet iemand misschien een antwoord op deze vraag?

Onder Extra staat een optie "werkboek delen" (of zoiets, 5e of 6e van boven). Hier staat dat de file met anderen zou kunnen delen. Zet dat eens uit.

Ron

Misschien checken of onder "Controleren"- "Werkmap beveiligen en delen" het vinkje aangevinkt staat...
Dan deze uitzetten

Groeten, wil

Misschien checken of onder "Controleren"- "Werkmap beveiligen en delen" het vinkje aangevinkt staat...
Dan deze uitzetten

Groeten, wil

Wil, toevallig had ik iets dergelijks afgelopen week.
Een bestand dat in mijn eigen omgeving prima werkte gaf een dergelijke foutmelding nadat ik hem op een netwerkschijf had gekopieerd. Bij ons op het bedrijf had men blijkbaar problemen met schijfruimte of zo.
Nadat ik mijn bestand had verkleind werkte het weer.

groeten, Romé

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan