Beste,
Als eerste wens ik iedereen alle geluk in 2007.
Ik heb deze probleem overal gezocht maar ik kaan geen juiste oplossin vinden. Help?
Ik werk met Excel 97 en heb hierover de volgende vraag:
Ik heb een lijst met namen verder diverse datums en gegevens, kortom een ROW met gegevens van personen.
Wat ik wil en probeer te achter halen is of het mogelijk is om in een sheet een zoekbox of een zoek veld aan te maken.
En vervolgens gezochte resultaat daar onder te laten zien, dat de hele ROW van de gezochte persoon zichtbaar is.
Of dat ik automatische naar de juiste regel Row word verwezen.
Ik weet niet of het mogelijk is het is mij niet gelukt. Ik heb een voorbeeld als bijlage toegevoegd.
Ik hoop dat je hier een oplossing voor hebt en dank je reeds bij voorbaat voor de genomen moeite.
Als eerste wens ik iedereen alle geluk in 2007.
Ik heb deze probleem overal gezocht maar ik kaan geen juiste oplossin vinden. Help?
Ik werk met Excel 97 en heb hierover de volgende vraag:
Ik heb een lijst met namen verder diverse datums en gegevens, kortom een ROW met gegevens van personen.
Wat ik wil en probeer te achter halen is of het mogelijk is om in een sheet een zoekbox of een zoek veld aan te maken.
En vervolgens gezochte resultaat daar onder te laten zien, dat de hele ROW van de gezochte persoon zichtbaar is.
Of dat ik automatische naar de juiste regel Row word verwezen.
Ik weet niet of het mogelijk is het is mij niet gelukt. Ik heb een voorbeeld als bijlage toegevoegd.
Ik hoop dat je hier een oplossing voor hebt en dank je reeds bij voorbaat voor de genomen moeite.
Bijlagen
Laatst bewerkt: