• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel zoekformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

mixology

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
greetings,

in bijlage voegde ik een bestand ( dat ik hier vond en aanpastte ) om een meervoudige filter / search toe te passen .
Ik had dit echter graag toegepast via een formulier dat opent bij het openen van het bestand.
Ik gebruik Office 2010 en het lukt me niet om dit te vinden in Excel.
Het lukt me perfect in Access, maar dit moet ook draaien op een Ipad, en die kan niet overweg met forms in acces :(
Van Excel heb ik echt geen sikkepit verstand ... .
Kan dit en hoe doe ik dit dan ?

alvast bedankt !

Yuri

Bijlagen

Moet op alle kolommen gefilterd kunnen worden of slechts enkele ?
Met een Userform en Uitgebreid filter is er wel iets samen te stellen, maar als je voor elke kolom een criteria moet kunnen invullen zal je een Userform moeten bouwen met voor elke kolom een Textbox of Combobox. Dat zou dus resulteren in een form met 20 invulbare boxen !!!
Graag wat meer uitleg hierover voor een meer gerichte aanpak.

Beste,

De bedoeling is dat de filtering zo exact mogelijk gebeurt met zoveel criteria als mogelijk is . Dus als er voor elke kolom een criteria kan ingevuld worden heb ik de ideale oplossing. Indien niet , dan is er wel een lijst van belangrijkheid : idf, naam, voornaam, graad voluit, oree voluit, afdeling , het adresblok, gsm, e-mail en dan de comité's.

mvg,

Yuri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan