Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cornelis96

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Berichten
107
ik gebruik hetzelfde als cptnalgren
maar als ik
Code:
 Dim A As New Microsoft.Office.Interop.Excel.Application
dan krijg ik de fout
Code:
An unhandled exception of type 'System.Runtime.InteropServices.COMException' occurred in mscorlib.dll

Additional information: Retrieving the COM class factory for component with CLSID {00024500-0000-0000-C000-000000000046} failed due to the following error: 80040154 Klasse is niet geregistreerd (Exception from HRESULT: 0x80040154 (REGDB_E_CLASSNOTREG)).

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Corné
 
Heb je de reference naar die Microsoft Office Excel class wel toegevoegd?

To add a reference in Visual C# or Visual J#

In Solution Explorer, right-click on the project node and click Add Reference.

In the Add Reference dialog box, select the tab indicating the type of component you want to reference.

Select the components you want to reference, then click OK.

Tip
You can select multiple components by holding down the CTRL key, provided the components are all on the same tab.
 
Weer zo'n ik weet het beter dan jouw:p reactie dat heb ik gedaan
maar ik he wat anders gevonden ik laat de vakken kopieeren .....
 
He, als je dit ziet als een "ik weet het beter dan jou reactie" dan zoek je het toch lekker zelf uit.
Ik stel je namelijk gewoon een vraag, en post er ook bij hoe die reference kan worden toegevoegd voor het geval dat. Want dit is namelijk het geen wat de meeste mensen vergeten.

En bovendien, is het misschien ook handig om in je OT te vermelden wat je hebt geprobeerd. Dan voorkom je hulp van mensen "die het beter weten" ook al proberen zij je gewoon te helpen.

Succes ermee...
 
Srry als ik je gekwetst he maar zo bedoelde ik het niet
ik zal volgende keer alles proeeren te vermelden...
 
Laat het dan een wijze les zijn, want in je andere topic over die listviewitem converter eindig je ook met een zin, waardoor ik al zoiets heb van "laat maar..."

Hopelijk heb je hier wat aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan