mrspeed
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2007
- Berichten
- 52
Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een word document en daar wil ik een bedrijfsnaam invoeren vanuit een excel document.
Ik heb al geprobeerd om Afdruksamenvoegen > Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken: Hier heb ik een excel document gekozen en dan zie ik de cellen die ik wil invoeren.
Als ik deze aan klik dan verspringt de tekst wel iets, maar er komt niks tevoorschijn.
Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen op de een of andere manier.
"Het gaat om Office 2007"
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een word document en daar wil ik een bedrijfsnaam invoeren vanuit een excel document.
Ik heb al geprobeerd om Afdruksamenvoegen > Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken: Hier heb ik een excel document gekozen en dan zie ik de cellen die ik wil invoeren.
Als ik deze aan klik dan verspringt de tekst wel iets, maar er komt niks tevoorschijn.
Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen op de een of andere manier.
"Het gaat om Office 2007"