Excelcel invoeren in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrspeed

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
52
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een word document en daar wil ik een bedrijfsnaam invoeren vanuit een excel document.

Ik heb al geprobeerd om Afdruksamenvoegen > Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken: Hier heb ik een excel document gekozen en dan zie ik de cellen die ik wil invoeren.
Als ik deze aan klik dan verspringt de tekst wel iets, maar er komt niks tevoorschijn.

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen op de een of andere manier.:confused:

"Het gaat om Office 2007"
 
Dat kan wel maar wil ik eigenlijk niet:rolleyes:
Ik heb een standaard document en dan wil ik via 2 klikken ofzo een bedrijf kunnen selecteren. Dus niet dat ik steeds weer map moet openen en bestand en blablabla.
Het staat nu in excel omdat het gewoon handig programma is, maar als je anders programma hebt waarmee het werkt is het ook goed:thumb:
Hopelijk weet iemand het antwoord...:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan