• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelfile via .exe...!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloosen

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Experts,

Na een heel mooi dashboard te hebben gemaakt wil ik nog iets leuks... :shocked: Een workbook bevat diverse macro's en update links naar andere programma's die automatisch gegevens voor mij ophalen uit een database (waarna die gegevens mooi overzichtelijk in taartgrafiekjes e.d. worden weergegeven). Hierdoor kun je op ieder gewenst moment een status report maken. Het mooie zou nu zijn dat ik middels een .exe file (of .bat ofzo) die xls file kan benaderen en dan alleen maar het workboork zou zien zonder alle toeters en bellen van excel zelf (waarbij natuurlijk wel de verwijzingen naar de andere programma's (zijn knoppen die vervolgens iets uitvoeren) blijft gehandhaafd).

Is dit mogelijk of iets soortgelijks?

Ziet er mooi uit; ga het een en ander eens proberen! Thnx voor je input! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan