• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excell bestand opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Als ik een excell bestand aanklik om het te openen, opent enkel excell met een grijze achtergrond, maar het bestand zelf niet !!! :confused: als ik vervolgens bovenaan bij bestand (file) voor "open" kies en vervolgens naar de locatie van het bestand ga, dan opent het wel !! :shocked: nogal omslachtig en niet de normale manier van bestanden openen hé !! wie weet waar dit probleem aan gelegen is aub, kan er iemand met de instellingen geprutst hebben of ligt het aan excell zelf ??

Alvast bedankt :)

Al eens gekeken bij Instellingen-Configuratiescherm-Mapopties-Bestandstypen ?

hallo,

Ik vermoed dat ik bovenstaande moet gaan zoeken onder windows, wij werken echter in een netwerk, onze PC's zijn uitgerust met "windows XP profesional" en hierin geraak ik niet verder dan "Settings" "control panel" ... en dan verder niets dat maar verwijst naar mapoptie's , enz..!!! het probleem doet hem maar voor op 1 PC, alle andere werken normaal, daarom dat ik denk dat iemand ergens geprutst heeft met een of andere instelling,:mad: maar welke..??:confused:

Alvast bedankt en groetjes,
Danny

Hallo,

Probleem opgelost !!:thumb:

Open excel 2003 en ga naar Extra, Opties, tabblad algemeen
Bij instellingen vink eventueel het keuzevak "Andere toepassingen negeren" uit !!
Probleem moet opgelost zijn !!

Groetjes, ;)
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan