• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excell

Status
Niet open voor verdere reacties.

joachim09

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2015
Hallo,

Kan er iemand mij helpen met een excell bestand dat ik wil afdrukken.
Ik wil namelijk elke regel afzonderlijk printen via een labelprinter

thx

Nogal een geluk dat het niet over Powershoot gaat of zo iets.

Ik wil het graag gebruiken voor een broodjeszaak dat ik opgestart heb hierbij krijg ik mijn meeste bestellingen binnen via
een excell bestand.
Wil graag al mijn broodjes kunnen labelen voor de duidelijkheid of heeft er iemand een software of iets beter??

thnx

Ik wil het graag gebruiken voor een broodjeszaak dat ik opgestart heb hierbij krijg ik mijn meeste bestellingen binnen via
een excell bestand.
Wil graag al mijn broodjes kunnen labelen voor de duidelijkheid of heeft er iemand een software of iets beter??

thnx

misschien eens google-en op: "etiketten afdrukken met Excel", en misschien je onderwerp van je vraag aanpassen, want dit is wel erg algemeen.

Laatst bewerkt:
een excell bestand met daarin 3 kolommen:

- naam
- broodje
- omschrijving

op 1 regel ,zo krijg ik in een excell bestand 15 regels en wil elke regel afzonderlijk printen met een labelprinter

ik heb al van alles geprobeerd via google maar nog steeds geen resultaat

grts

Dit zou je in Word kunnen doen:

Op het tabblad "Verzendlijsten" > etiketten (selecteer je etiket blad of labelprinter)

kies je "Adreslijst" > uit ander bestand.

Daar kan je je excel bestand selecteren die je wil uitprinten.

Onder "samenvoegvelden" staan de headers van je Excel bestand genoemd die je als naam kan invoeren. Deze worden dan per regel veranderd in de broodjes/ed die je in het excel bestand hebt staan.

Als je er niet uit komt stuur dan even een excel bestand door en je merk/type labelprinter probeer ik even een sjabloon voor je te maken in Word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan