excelwerkblad direct naar server uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietprobleem

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Ik wil graag weten of het mogelijk is om een b.v. een werkblad gemaakt in Excel DIRECT te uploaden naar een desbetreffende pagina op een website.
Er is dus een bestaande website met een pagina welke gereserveerd is voor wedstrijd uitslagen/verslagen.
Iemand maakt dit in excel en daarvanuit moet dit werkblad direct worden geupload naar de website en wel op de juiste pagina.
Evt. mag het ook iets ergelijks zijn als b.v. iAgenda alleen is dit een online agenda die, met een script wat hierbij aangeboden wordt, op de website "geprojecteerd" wordt.
Evt. met iets uit de "iAgenda familie", dus een soort van online "publicatiebord" o.i.d. wat ook op de website zichtbaar gemaakt kan worden.
De desbetreffende website is gemaakt in Dreamweaver en degene die e.e.a. bij houd aan verslagen heeft dit programma niet.
Als iemand een andere oplossing weet dan hoor ik dat ook heel graag.
Databases is natuurlijk ook mogelijk maar daar heb ik (nog) geen kaas van gegeten.
Wie kan mij helpen ?

Mvg,

Pieter.

Je kan een kant en klaar scripje pakken om een bestand te uploaden naar de server. Maar erg veilig is dit niet wil je dit echt doen op je eigen site dan zit je toch vast aan een database systeem (dat word dus veel lezen). Makkelijker is het om een bestand te uploaden via een upload site en de link op jou site tezetten. bv via http://www.speedyshare.com/ Maar dan zit je altijd dat iemand die link moet bijwerken op de site. een forum op de site kan uitkomst bieden die kan iedereen aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan