Exchange 2007 intern/extern instellen per user

Status
Niet open voor verdere reacties.

PimDubois

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
22
Hallo,
Ik denk wel dat het mogelijk is, maar ik weet niet hoe.

Kan je per user aangeven dat hij/zij alleen intern kan mailen? Zo ja, hoe kan ik dat instellen? Kan dat gewoon in de Exchange Management Console?

Alvast bedankt,
 
Ook al gaat het over Exchange 2003, misschien heb je iets aan deze link

Tijs.
 
Ik kan het niet vinden in 2007, weet jij het niet uit te leggen voor 2007?
 
Even kort door de bocht:
1. Verwijder alle extern werkende e-mail adressen van de gebruiker (zie eerste posting). Dus blijft alleen over intern geldige e-mail adressen
2. Verwijder op de SMTP-connector het recht om iets te sturen.
Het zou genoeg moeten zijn om alleen stap 1 te doen.

Ik heb geen Exchange 2007 bij de hand, dus je gidsen kan ik niet.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan