exchange in diverse profielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Voor mijn diverse werkzaamheden, heb ik diverse profielen. Zoals Blacksheep voor Helpmij en voor andere zaken heb ik weer een ander profiel. Nu is het heel vervelend om wanneer ik de mail binnenhaal te zien, dat post voor het ene profiel, bij het andere is binnengekomen. Is er een manier om deze post naar het andere profiel te kopiëren. Of over te zetten?

Ik hoop dat ik de vraag duidelijk gesteld heb.
 
Wat bedoel je precies met profielen? Windows profielen? Outlook Express profielen?

Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Wat bedoel je precies met profielen? Windows profielen? Outlook Express profielen?

Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.

Ik werk met Outlook van Office 2003. Vanwege mijn werk ben ik onder diverse pseudoniemen bekend. Op helpmij is dit Blacksheep en ergens anders onder een andere of mijn eigen naam. Wanneer ik iets voor helpmij binnenkrijg, wil ik dit onder het profiel Blacksheep kunnen opslaan en/of beantwoorden, maar wanneer ik net in een ander profiel werk, zou ik in Outlook willen wisselen naar het profiel van Blacksheep en ook de berichten die binnengekomen zijn verplaatsen naar het profiel van Blacksheep. Ook het verzenden van mail, zou dan onder het profiel van Helpmij moeten. Wat er nu gebeurt is, dat ik Outlook onder een bepaalde profielnaam open en dan komen alle berichten binnen, ook degene die ik daar niet in wil houden. Dus mijn vraag is, kan ik al werkend binnen outlook van profiel naar profiel switchen en de post overzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan