Exchange: inkomende mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

royma

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2004
We hebben hier sinds kort ADSL van Demon. Voorheen belden we via een modem in bij Demon en hadden we nooit problemen met het ophalen van de mail via onze exchange server. Hoe kan het nu dat we na het overschakelen van isdn naar adsl geen mail maar binnen krijgen? Versturen gaat nog wel gewoon!

:(

Welkom op de Helpmij !

staat onder eigenschappen van het account binnen je mailprogramma de pop goed ingesteld?

in mijn geval:

pop.hccnet.nl

Dat is allemaal juist ingesteld, we hebben er niks aan veranderd...

in dat geval zou ik even de telefoon pakken enj de heldesk van Demon bellen, het is een instelling, maar welke....................

ok, bedankt voor de moeite in ieder geval!! Demon ondersteunt klanten die exchange gebruiken niet, maar we zoeken gewoon door naar een oplossing!

Ik begrijp dat de exchange server niet bij de email kan? Kan een client (zonder tussenkomst van de exchange) wel de mail benaderen? Krijg je een specifieke foutmelding?

nee ook zonder de tussenkomst werkt het niet...
Het zou aan de mailkicks van demon kunnen liggen. We hebben een half uur geleden die mailkicks opnieuw geactviveerd zodat de mail nu naar ons nieuwe ip moet komen, maar diverse test mails zijn na een half uur nog niet binnen!! Zou het zo lang duren voordat die mailkicks zijn geactiveerd of ligt het toch ergens anders aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan