Exchange server 2003 Machtiging in andere mailboxen kijken geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

pkms

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
1
Hallo,

ik heb een exchange probleem wat volgens mij met een instelling of rechten te maken heeft.
Het is mogelijk elkaar rechten toe te kennen om in jouw mailbox te laten kijken. Alleen ik krijg de melding dat de map niet gevonden kan worden in outlook.
Via active directory kunnen de rechten van de mailbox worden opgegeven. Echter dat is natuurlijk niet de bedoeling maar wekt wel, daardoor heb ik het idee dat het ergens met rechten te maken heeft, maar gebruiker moet dit kunnen doen.
Heb zitten kijken of dit mogelijk is via gebruiker iedereen, waardoor iedereen een basis machtijging krijgt, maar dat werkt niet. Iedereen kan iedereen zijn mailbox bekijken.

Heb al een hele tijd zitten zoeken maar kan het niet vinden, ook niet een artikel wat hiermee te maken heeft.

Dus de vraag is:
Hoe stel ik de server exchange in zodat een gebruiker zijn mailbox aan iemand kan machtigen en dat dan de mailbox is in te zien.
 
Laatst bewerkt:
Ga bij ene gebruiker in outlook naar extra opties gemachtigden, daar kunnen ze iemand machtigen. De ander moet hem wel zelf toevoegen
 
Ga bij ene gebruiker in outlook naar extra opties gemachtigden, daar kunnen ze iemand machtigen. De ander moet hem wel zelf toevoegen

De andere optie is via de Exchange Admin tool, daar kan je ook rechten uitdelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan