Exe als afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ohama

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Berichten
6
Dag Helpers,


Ik ben de laatste tijd anti-virus software aan het ontwerpen maar ik snap iets niet:

"Hoe kun je een exe file als een jpg file opslaan terwijl de exe file opent én terwijl er een afbeelding wordt vertoond naar eigen keuze.

Dit is om KeyLogger software en vooral de gevaarlijke NetBus patch tegen te kunnen houden. Voor degenen die mijn vraag niet begrijpen, dit is wat ik wil:

1) Ik klik op een jpg bestand (denkent dat het een afbeelding is,maar het is een exe bestand).
2)Ik zie een afbeelding, maar terwijl wordt het exe bestand ook geopend.

Kan iemand me nu vertellen hoe ik zo'n bestand maak? Alvast bedankt
 
Je kan gewoon de extensie veranderen maar als je hem naar JPG veranderd opent de exe niet die zal je eerst weer terug moeten veranderen naar EXE!

Ik doe dit altijd als ik naar Gmail stuur.
 
Ja, zodra je de extensie veranderd hebt zal hij niet meer werken tot zover ik weet.
 
Anti- virus???

1) Ik klik op een jpg bestand (denkent dat het een afbeelding is,maar het is een exe bestand).
2)Ik zie een afbeelding, maar terwijl wordt het exe bestand ook geopend.

Even een vraagje van mij: Waarom wil een een virus schrijven/maken dat nog niet bestaat? Lijkt mij niet dat je je met anti-virus software wilt bezig houden, maar eerder met een virus.
Overigens: als het virus al wel bestaat, en jij een reden zou hebben om anti-virus software te gaan schrijven, zou je het redelijk makkelijk moeten kunnen vinden cq krijgen.
 
Even een vraagje van mij: Waarom wil een een virus schrijven/maken dat nog niet bestaat? Lijkt mij niet dat je je met anti-virus software wilt bezig houden, maar eerder met een virus.
Overigens: als het virus al wel bestaat, en jij een reden zou hebben om anti-virus software te gaan schrijven, zou je het redelijk makkelijk moeten kunnen vinden cq krijgen.

Als dat je reactie is ben ik er niet vet mee...

Om antivirus software te maken moet je inderdaad weten hoe de virus werkt
 
Om antivirus software te maken moet je inderdaad weten hoe de virus werkt
Ik kan me de eerdere reactie voorstellen. Er zijn andere manieren om te leren hoe een virus zich kan gedragen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan