Exe bestanden niet meer openen in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antoine98

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2015
Berichten
6
Hey Allemaal,

Sinds kort heb ook ik Windows 10 op mijn Laptop. Dit ging alleen niet helemaal goed (Foutmelding)
en heb mijn laptop door iemand laten nakijken. Nu heb ik hem sinds vandaag terug en ben ik erachter gekomen dat ik geen exe bestanden meer kan openen. (niet kunnen downloaden/ openen)

Ik heb op internet al gekeken maar niks heeft geholpen.

Het zou fijn zijn als iemand mij kan helpen ;)
 
en als je de exe eerst op bvb je bureaublad opslaat, en dan probeert te openen ?
Of kan je ze ook niet downloaden ?
 
Naamloos.png

Nee dat lukt ook niet,

Het volgende scherm krijg ik als ik iets wil downloaden.
 
Installeer de C++ Libraries opnieuw (Visual Studio). Kijk in het configurstiescherm welke versie er is geïnstalleerd en laat dat hier even weten.
 
Als het bij programma's en Onderdelen staat, staat er helemaal geen Visuel studio op mijn pc. Zou dat kunnen?
 
Klik daar dan eens op Windows onderdelen en kijk of daar iets staat aangevinkt dat met .Net begint.
 
Ja Net framework 3,5 en Net Framework 4,6
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan wordt het lastig. Wat ik zelf zou doen is ze beide uitvinken, PC herstarten en ze dan weer aanvinken. Dan nogmaals de PC herstarten en proberen of het probleem dan is verholpen.
 
Er staat dat die onderdelen zijn beschadigd....
Zou het denk je helpen alle bestanden eraf halen en dan een fabrieksherstel toepassen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zitten we dus wel in de juiste richting :)
Een fabrieksherstel kan maar dan is je PC/Laptop weer precies zoals hij uit de winkel kwam.
Je kan beter Windows 10 in Safe mode starten en dan een herstel installatie uitvoeren:
http://www.makeuseof.com/tag/boot-windows-10-safe-mode/
 
Laatst bewerkt:
en hoe voer je een herstel installatie uit? Dat staat niet in de link toch?
 
Dat zie je vanzelf als je in die safe mode bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan