Exe bestanden niet te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielstin

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2016
Hallo.

Ik heb een vraag. En heb al een beetje gezocht op het internet maar zonder enig echt resultaat.
Het probleem is als volgt. Zodra ik een exe bestand wil openen zegt de computer het volgende 'Deze app kan niet worden uitgevoerd op deze PC'
Bijvoorbeeld met het programma Winrar installatie. Die kan ik niet openen.

Wie kan mij helpen?

Groetjes.

(Ben straks even afwezig door het werk)

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Misschien dat dit je verder helpt? Klik
Daarnaast kan ook een virus / Malware debet zijn aan het verschijnsel.

Belangrijk is de vraag : welke gebeurtenis ging vooraf aan het ontstaan / constateren van het probleem? De kans dat het zich zonder 'gebeurtenis' opeens voordoet is zo goed als 0. Een gebeurtenis kan (bijv.) zijn : een binnengehaald virus / malware, het veranderen van instellingen binnen Windows, een (Windows) update die niet goed is gegaan.
Deze vraag kan alleen jij maar beantwoorden.

Laatst bewerkt:
Deze computer is van mijn vader , Dus ik denk dat het fout is gegaan tijdens het installeren van Windows 10. Ben nu voor de zekerheid een scan aan het uitvoeren

Scan heeft niks opgeleverd , Mensen wie nog kunnen helpen met dit probleem ?

Ik wou mijn PC in safe mode een herstel installatie invoeren maar dan komen we bij het volgende probleem , Ik heb geen administrator rechten , Het account wie staat als administrator die bestaat niet meer dus kan ik ook geen wachtwoord meer herstellen. Zodat ik het kan legitimeren.

Ook de verborgen administrator niet meer (hoe heb je dat voor elkaar gekregen... :o en met welk idee..... )
Heb je nog een image of backup v/h systeem?

Ik heb geen idee , Maar daarvoor ga ik eerst even contact opnemen met Windows ^^

Contact opnemen met Microsoft of jij nog een image /mirror (backup) hebt? Daarvoor moet je niet bij Microsoft zijn, maar bij jezelf (in de kast, in een la, op een plank, op een externe harddisk, op een partitie van een interne harddisk of whatever), maar zeer zeker niet bij Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan