.exe bestanden openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
tis zo da ik viruscan heb gedaan en er was een file die getast was door virus nou hoe je het ook zegt tis nu da ik die file heb verwijderd fzuu kan ook dat het hellemaal niets me te maken heeft alles is in mijn windos in exe file veranderd en kan niks meer opstarten behalve internet en lijn muziek en fotos kan iemamand mij helpen

srry voor mijn spelling mer ben niet lang in belgie ben een georgier mer alle mijn probleem is dat alle files programmes enzo zijn in Exe-File veranderd ... kan ik iets aan doen ///..

Welkom bij Helpmij.nl

Klik op de smilie :confused: lees dat en doe eens wat daar staat.

Chikitazzz,

probeer eens systeemherstel naar 1 week of twee weken geleden.

Pasje de probleem is dat ik da zelf niet kan doen want die is ook in Exe-File veranderd

Hoe bedoel je dat precies? Binnen Windows is systeemherstel uitvoeren toch een soort van "drukknop" / "drukregel" optie, m.a.w. je geeft geen dubbelklik op een file in de verkenner.

hmm ben niet mee zou ik hier plaatjes mogen zette hoe het mijn windows nu eruitziet ....
dan is het mss makkelijker om te zien wat mijn probleem is aub

nou zo ziet het uit

36846594cd7.jpg

40002285pc6.jpg

Laatst bewerkt:
Ok, de icoontjes zijn veranderd, maar wat gebeurt er dan / wat laat Windows zien als je op een icoontje klikt?

Klik in het startmenu eens rechts op Wordpad en kies voor eigenschappen. Laat ons hier eens zien wat de eigenschappen van de 3 tabbladen zijn.

Dat ziet er helemaal normaal uit!

Je weet echt zeker als je op Wordpad klikt dat er niets gebeurt?

Ga anders eens naar C:\Program Files\Windows NT\Buro accessoires
en activeer DAAR Worpad eens door op de .exe te dubbelklikken. Wat gebeurt er nu?

Als Wordpad dan gewoon werkt, ga dan ook eens naar de programmamap van een willekeurig ander programma en activeer dat progje eens. Werkt ook dat normaal?

Laatst bewerkt:
Ik zeg niet dat DIT de oplossing is, maar je zou mogelijk eens heel voorzichtig kunnen kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan