.exe bestanden openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
even naar boven scrollen in dat linkje en vanaf bovenaan beginnen te lezen.

al 2 jaaren dat niet veel he .
:D

Nee, da's niet lang, maar ik ken hier in Nederland / zie op televisie mensen die al jaren en jaren, soms tientallen jaren hier wonen en nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands kunnen praten / schrijven / lezen.

M.a.w. als jij slechts 2 jaar in Belgie bent, dan complimenten voor je toch al redelijke kennis van de taal!

pasje heb alles is opnieuw gelezen en gedaan maar ko,t niets uit ... ken je mss iema,d anders die mmij kan helpen als jij er ook nie uit kan

oh jah ook vergeten trouwens ik ben 16 jaar :D

Heb je wel op het woord DIT geklikt in mijn berichtje van 16.59 uur?

Je moet wel op dat woord klikken (in dat bericht van 16.59 uur)

Dacht ik al.

Trouwens:

even alles op een rijtje zettend:

-ja, je bent idd. getroffen door een virus
-ja, het is redelijk ernstig want geen programma kan meer geopend worden
-nee, het is niet zodanig ernstig om hopeloos van te worden, omdat het er naar uitziet dat alle .exe files nog wel op je pc staan, maar dat slechts de .EXE uitvoerder beschadigd / geinfecteerd is.
- oei, vind nu de tool maar eens om dat weer op te lossen

Althans, dat zou zo mijn conclusie tot nu toe zijn.

Pqsje:D je bent een genie Mercikes he voor je hulp ik ben echt dankbaar van je ciaokes!!!:thumb:

Even volledig off-topic, maar ik kan het niet laten.

Je spreekt beter Nederlands dan de meeste vraagstellers hier op Helpmij.nl, gefeliciteerd daarvoor! (Je klinkt Vlaams trouwens, nog beter. :D )

Zet je je vraag nog even op opgelost? Dit kun je door rechtsonder in het scherm op Vraag is opgelost te klikken. Vergeet ook volgende keer niet dat je titel te maken moet hebben met je vraag. Ik veronderstel dat een moderator het deze keer voor je aanpast.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan