Exe bestanden verdwijnen. HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kammie61

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
nadat ik mogelijk een verkeerd bestand had binnen gekregen in pc werken de programma's zoals AVG anti virus , Spamfighter en Zonealarm niet meer. de pc vindt de exe bestanden niet meer. als ik nieuwe anti virus software of zonealarm installeer dan blijft het probleem dat hij de exe bestanden niet ziet en er ook niet zijn. Heb met Registry Mechanic gescand en hersteld maar probleem blijft. Wie kan me helpen. Ben geen "nerd" dus hopelijk niet te moeilijk. Elke reactie is welkom. Heb ook al verwijderd de progs en opnieuw geprobeerd niks helpt.

HELP!!!!!

alvast bedankt

ja gescnad

heb online met norton en mcafee gescand. en bij kaspersky sloeg hij vast. nog een keer doen?

Als je met je eigen geupdate virusscanner scant in veilige modes zal ie niet gauw vastlopen.

Niks lukt nog

Geen idee wat Hjlog is of zoiets is dat iets van iemand die online tegen betaling je helpt?

En in begin wel via veilige modus gedaan maar mist gewoon het exe bestand ook als ik nieuwe download en op dit moment wil hij niet meer in veilige modus starten alleen gewoon.

is hij echt ziek of is er nog hoop.

Je hoeft niet bang te zijn dat het geld kost, het allemaal gratis, maar experts helpen jou de problemen op te lossen aan de hand van een HijackThislog.

Je moet je wel net als hier registreren maar dat is ook gratis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan